Ga naar inhoud

Geen BIOS toegang


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik vroeg me af jullie me bij het volgende zouden kunnen helpen: Ik heb een Lenovo Ideapad Z580 met i7 en 8 gb RAM, en om een dualboot systeem op te zetten wil ik nu partities maken, hiervoor maakte ik een bootschijf, maar mijn laptop met windows 8 boot daar niet automatisch van. Als ik in mijn bios wil zegt hij dat ik F2 moet drukken, maar doe ik dit, dan gebeurt er niks. Het ligt niet aan de dvd, dat heb ik al gecheckt. Groeten, Ide
Link naar reactie
Kijk eens in de handleiding. (Als je die niet meer hebt, hij is hier te vinden: http://www.gebruikershandleiding.com/Lenovo-Ideapad-Z580/preview-handleiding-454400.html OP pagina 31 staat: Hoe start ik de BIOS setup functie op? De BIOS setup functie opstarten: 1 Schakel de computer uit. 2 Druk op de Novo knop en kies vervolgens BIOS Setup. De Novo-knop is het kleine knopje naast de Aan/uitknop. (Staat op pag.2) Let wel op: als je anders gaat partitioneren zak het OneKey Recovery systeem, waarmee je bij problemen de systeempartitie kunt herstellen waarschijnlijk niet meer werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...