Ga naar inhoud

Firewall Frostwire blijft


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik probeer Frostwire te gebruiken. Hij maakt verbinding met het internet, zelfs een supersnelle verbinding. Enkel de firewall blijft actief. Er staat steeds een muurtje voor de wereldbol. Ik gebruik Norton antivirus. Heb daar al de slimme firewall uitgeschakeld, maar zonder resultaat. Heb ook al port forwarding gedaan. In frostwire handmatig poort toewijzen. en dan op mijn router van Telenet ingelogd en daar de port forwarding ook ingesteld. Maar helaas zonder resultaat. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij een beetje te helpen aub, Alvast Bedankt Bart
Link naar reactie
Is de Windows Firewall mogelijk ook nog aktief? Controleren: daarvoor ga je naar Start\Uitvoeren en de opdracht luidt: [b:9e76c1b68b]services.msc[/b:9e76c1b68b]. Klik op de knop OK. N.B.: Uitvoeren kan ook gestart worden door gelijktijdig de "Windowstoets + R-toets" in te drukken. In het venster Services scroll je naar [b:9e76c1b68b][color=#0000FF:9e76c1b68b]Windows Firewall[/color:9e76c1b68b][/b:9e76c1b68b]. Dubbelklikk op die vermelding, bij "Opstarttype" zet je de instelling op "Uitgeschakeld". Klik nu eerst op de knop [b:9e76c1b68b]Toepassen[/b:9e76c1b68b]; vervolgens klik je op de knop [b:9e76c1b68b]Stoppen[/b:9e76c1b68b], wacht even en klik uiteindelijk op [b:9e76c1b68b]OK[/b:9e76c1b68b].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...