Ga naar inhoud

Allerlei problemen (systeemherstel, firefox, etc)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, sinds gister kom ik erachter dat allerlei dingen niet meer correct werken. Wanneer het is ontstaan weet ik niet, maar dat is nog niet lang, precies een week geleden heb ik nog van alles gedaan met de pc. M'n printer werkt niet. Hij staat aan, maar zodra ik een bestand wil printen reageert hij totaal niet. Nu is er wel een inktpatroon leeg, maar ik heb daar met andere printers geen last mee gehad, deze heb ik nog niet lang en hier zitten 4 patronen in. Misschien is dat normaal, maar ik kan het niet vinden over de printer. Het is een Epson SX130. Als ik systeem herstel wil doen (naar aanleiding van het printer probleem, omdat hij het vorige week gewoon deed) kan ik bij alle data alleen maar een herstel voor de D schijf doen terwijl Windows op de C schijf staat. - Ik heb zelf niets geïnstalleerd of zo de afgelopen week. - Mijn broertje heeft een gevonden SD kaartje in de pc gedaan bij mij om te kijken of hij kon traceren van wie die was. - Windows heeft ge-update en FF ook. Ik heb gister Malwarebytes gedraait en adwcleaner. Hij adwcleaner kwam niets uit en malwarebytes was iets met google chroom die ik niet gebruik> pup.funmoods (??) Het is verwijderd zei ie. Opgelost: Ook FF 17.0.1 werkt niet naar behoren. In het add-onbeheer is niets meer te zien. Ik krijg een blanco scherm met alleen add-ons verkrijgen/extensies/ etc en hij blijft maar laden. Als ik FF wil updaten blijft hij ook maar zoeken, ook al wacht ik een half uur. In FF staat rechtsbovenin een zoek gedeelte, daar stond altijd als zoekmachine google, nu staat daar ineens Bearshare web search, ik kan ook geen andere instellen. En ook geen andere add-on meer installeren (bvb woordenboek of zo). Bearshare heb ik er maanden geleden afgegooid. Ik heb geprobeerd FF met Revo te verwijderen, maar FF is niet verwijderd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...