Ga naar inhoud

Groene vertikale band bij VCL media player


anoniem

Aanbevolen berichten

dan is in elk geval nu duidelijk dat de desktop de boosdoener bevat... drivers videokaart vernieuwen dan maar... ook een defect rakende monitor zou dat effect kunnen veroorzaken, als het zich tenminste steeds op verschillende plaatsen in de film voordoet. dus: monitor op de laptop en dan nog eens proberen zou ook nog te overwegen zijn.
Link naar reactie
Ik heb de Grafics driver uninstalled. Na een reboot VCL opnieuw gestart. En ziedaar: geen vertkale band meer in de video! Van de bijgeleverde driver install CD van dit MOBO de grafics driver opnieuw geinstalleerd. Helaas, de groene band is er weer. Dan van die driver naar de site van Intel gegaan en daar de Intel Driver Update Utility ge-download. Die vertelde me dat de Grafics driver up-to-date is!! Dus ik denk toch dat er iets met die VCL aan de hand is. Óf VCL kan niet overweg met deze grafics card. Zoals gezegd, bij sommige video's heeft hij dit probleem. Als ik dezelfde video afspeel met RealPlayer SP dan zie ik geen groene band!! Ik had gehoopt dat iemand zich zou melden met de mededeling "ja, dat heb ik ook!" En dan zou het nóg mooier zijn als die een oplossing heeft. Iemand soms???? Enne.... mijn (ouderwetse buis)monitor is prima in orde hoor! Dit probleem treedt uitsliuitend op met VCL en onafhankelijk of VCL full schreen of op een gedeelte daarvan afbeeldt. perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...