Ga naar inhoud

Winsysclean schoont geen url geschiedenis van IE


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb via Chip.de Winsysclean x2 gedownload en alles tbv het schonen aangevinkt , echter schoont het programma niet de url history en andere geschiedenis in IE 9 op een win 7 laptop. Nu twijfel ik dan direct aan de werking van het programma. Wat schoont ie wel wat eigenlijk moet blijven staan? En nu kreeg ik vandaag een mail met een aanbieding om te upgraden naar versie x4. Twijfels alom dus. Heeft iemand een oplossing voor het schoningsprobleem? Vr.gr
Link naar reactie
Omdat Abraham54 hier in een topic over het programma had en ik zijn expertige hoog heb zitten had ik het dus ook geïnstalleerd. Precies de instellingen aangehouden zoals door arbraham54 werden vermeld, maar zoals gezegd de taalbalk werd volledig gesloopt uit mijn winsows versie. Je kan de register veranderingen die zijn gedaan terug laten plaatsen maar dat gaf ook geen oplossing. Ik heb er zelf weer van geleerd, al die registercleaner programma's zijn in mijn ogen vaak te grondig bezig met zaken opruimen.
Link naar reactie
Ook van deze kant ff een melding. Ik had ook n.a.v Abraham54 in Beveiliging ook WinsysClean geinstalleerd. Ook precies zo als hij beschreef. Maar ik had nadien op die computer geen volledige site’s meer. (gebruik Firefox of Aurora altijd). Alleen maar tekens en cijfers als ik op het internet ging. Dus ik heb toen WinsysClean weer verwijderd en Aurora ook verwijderd, en Aurora weer opnieuw geinstaleerd.En de site’s komen nu weer goed te voorschijn.En zoals f.ramaekers schreef het programma ziet er goed uit. Dus nu heb ik nog 2 computers waar ik het kan op uitvoeren, maar het schrikt mij toch wel wat af om het daar ook op uit te proberen. Dus het zal vermoedelijk wel aan de computers liggen zoals abraham54 schreef.
Link naar reactie
Vreemde meldingen weer. Ik gebruik ook Aurora (versie 19) en met de instellingen zoals door mij getoond blijven bij mij gewoon alle bookmarks aanwezig. Ik heb dus geen flauw idee eigenlijk waarom het bij jullie verkeerd gaat? Want ik heb ook van allen die ik na een Hijack This schoonmaak WinSysClean heb laten gebruiken, heb ik geen melding gekregen over rare rara feiten!
Link naar reactie
Kan het zijn dat ik in het verleden de registercleaner van ccleaner gebruikt heb? Vond het wel raar dat toen ik binnen winsysclean de registerveranderingen terug heb gezet de taalbalk niet meer te voor schijn te toveren was. Maar ach had een goede back up van mijn persoonlijke bestanden, ik heb toen de laptop op nieuw geïnstalleerd en alles terug gezet, voordeel is dan weer dat ik een lekkere schone laptop werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...