Ga naar inhoud

Datum van bestanden bij syncen verandert altijd?


anoniem

Aanbevolen berichten

Situatie: Win7 data schijf synchroniseren met Linux server (Debian 6) waar WebDav op draait. Kan agv WebDav de serverschijf als lokale schijf in Win7 mounten. Werkt allemaal prima. Maar ik heb nu een paar sync tools geprobeerd (oa Synctoy en Freefilesync, handige open source de laatste!) maar syncen doen ze op zich goed... alleen ze schrijven de bestanden met de sync datum weg en niet met de originele datum. Gevolg: als je dan weer de sync tool draait... dan denkt de tool dat het bestand op de server nieuwer is dan lokaal.... Das niet handig.... Ook een test versie van Windows Commander doet het. Kent iemand een sync tool die dat niet doet.... Ik wil op file format 1 op 1 syncen, geen programma hebben waarbij een of andere backup.bestand aangemaakt wordt, dus een programma eigen extensie die nergens anders door geopend kan worden. Edit: even een lokale test gedaan naar een temp map op C.... dan blijven de oorspronkelijke data wel bestaan...! Het heeft dus met de overgang naar de server te maken!
Link naar reactie
Edit: hmmm Netdrive die Webdav lokaal maakt veroorzaakt het... http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WEIxxlTBd78J:www.netdrive.net/phpBB3/viewtopic.php%3Ff%3D3%26t%3D681+webdav+synchronize+date+stamp+change&cd=5&hl=en&ct=clnk&gl=nl Ik heb webfolders van Win7 helaas niet werkend gekergen tot nu toe... Dus tips blijven welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...