Ga naar inhoud

Vraag over VLC


anoniem

Aanbevolen berichten

Goeiedag, ik had een vraag over het programma VLC. Ik speel mijn films allemaal via het netwerk af en de ene film hapert wel en de andere hapert niet, waar kan dat aan liggen??? Je ziet dan ook dat hij gaat bufferen. Voornamelijk zijn het de MPG HD films die haperen de MKV films totaal niet. Maakt niet uit hoe groot de films zijn al zijn ze 32GB dan speelt hij MKV films prima af, maar de MPG niet. Dan moet ik ze eerst kopieren naar mijn laptop en zo vervolgens af te spelen. Ik Speel alles af via HDMI. Ik dacht eerst dat het aan mijn netwerk lag maar dat is het niet. Ik werk met deze router : D-link DIR-645 Whole Home Router 1000 Mijn vaste pc staat bedraad en mijn laptop vaak draadloos. Ik heb het zelf al bedraad geprobeerd maar dan heb ik het zelfde probleem. Iemand ideeën?? "Server PC" bestaat uit : (tis al een ouwe maar werkt prima) AMD athlon 64 x2 Dual Core 3800+ 2.00GHz 2,00 GB Ram Video kaart onbekend (een ouwe) Windows 7 Laptop waar van ik alles af speel : Intel Core i&-2670QM CPU 2.20 GHz 8,00 GB Ram NVIDIA GeForce GT 555m Windows 7 64 Alvast bedankt!! Gr, Dennis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...