Ga naar inhoud

windows7


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn computer is net gecrasht. Notebook Toshiba 64bits met windows 7. Hij start niet meer en ik heb al geprobeerd om hem met mijn start dvd te resetten, maar de dvd speler wordt niet gelezen. Ik wil nu proberen met een nieuwe harddisk met windows 7 mijn back-up terug te zetten. Die heb ik uiteraard wel gemaakt. Ik heb ook regelmatig herstelpunten aangemaakt, maar F8 (voor veilige modus) F12 voor opstartmodus en ik geloof ook nog F2 voor iets anders, die doen ook niets meer. Hij blijft gewoon hangen in het opstartscherm. Eigenlijk heb ik niets bijzonders gedaan. Ik heb net Adobe Flash Player gedownload en ik heb de Nokia Suite opnieuw geïnstalleerd. Daarvoor was de computer helemaal schoon. Mijn virusscanner is ook up to date. Dus misschien heeft iemand een nieuwe Windows 7 dvd voor me, zodat ik een nieuwe installatie kan doen. Of misschien heeft iemand nog ideeën. Ik heb wel een hoes voor een kleine harddisk waar ik deze in kan zetten en op een ander notebook kan aansluiten. Ik hoor graag iets. Vast bedankt. Gerda
Link naar reactie
Je kunt via de torrent sites ook gewoon legale versies van windows 7 downloaden. Met een programma ISO to USB kun je dan een bootable USB stick maken en daarvan starten. Andere optie is om bij een PC winkel waar je wellicht regelmatig zaken doet, een kopie van hun installatie disk te maken. Zolang je een legale key (OEM ?) hebt zou de installatie dan probleemloos moeten lopen
Link naar reactie
Intussen doet mijn computer het weer. Het probleem was dat ik zelfs niet via een usb of dvd mijn computer kon opstarten. Hij bleef bij het beginscherm hangen. Ik heb mijn harde schijf eruit gehaald. Voor alle zekerheid nog eens een extra back-up gemaakt van mijn bestanden en toen de schijf er weer in gezet om het notebook naar de winkel te kunnen brengen. Maar toen deed alles het weer. Ik weet dus niet wat de oorzaak is geweest van de ellende. Omdat ik nog een notebook heb en een desktop heeft alles een poosje geduurd, maar nu is alles weer o.k. Maar het advies om een start dvd bij mijn dealer te vragen of een kopie daarvan vind ik een goed idee. Ga ik in zeker regelen. Bedankt in elk geval. Gerda
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...