Ga naar inhoud

Office Outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, ik heb een probleempje met outlook: Als ik outlook update (na de update van outlook op vrijdag 16-11) dan is opeens mijn account verdwenen, en kan ik dus niks meer. Account toevoegen werkt dan niet meer. Ik heb office 2010 Professional Plus. Ik heb ook nog een oude outlook 2007 erop staan (alleen outlook). Als ik die verwijder houdt 2010 en uiteraard ook 2007 ermee op. Ik zit te twijfelen of ik beide zal verwijderen en dan alleen 2010 opnieuw te installeren, alleen ben ik dan al mijn agenda afspraken kwijt. Is er een manier om die te back-uppen? Of kun je de automatische updates van outlook op een of andere manier uitschakelen? Als ik de pc terugzet naar het herstelpunt van voor de update werkt alles weer, maar dat ga ik natuurlijk niet elke dag doen.... :( Help aub!
Link naar reactie
wellicht kan je je Office-cd nog eens laten opstarten en dan kiezen voor de optie om Outlook te herstellen. gaat meestal redelijk snel, en je hoeft geen sleutel en zo in te voeren. Bij Office 2003 ziet dat er zó uit: [img:9a7ff2d705]http://i48.tinypic.com/243ia1k.jpg[/img:9a7ff2d705] en ik denk dat je nog kan kiezen tussen een aantal zaken, zoals Outlook om te herstellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...