Ga naar inhoud

Zonealarm neemt download functie van FF over...


anoniem

Aanbevolen berichten

Dus ik ben mijn vertrouwde download scherm van Firefox (FF) kwijt en krijg daarvoor in de plaats een Zonealarm scherm terug. Kan bij FF en ZA geen opties vinden om dat aan te passen. Ik heb de ZA Free versie en FF 15.0.1. Ik heb net de laatste update van ZA gedaan en daarna begon het, dus 100% zeker dat het daarvan komt. Bij ZA geen virusscanner geïnstalleerd en ook geen FF plugins aan staan. Gegoogled, kom het 1x tegen maar zonder antwoord... Iemand een idee? PS: ik heb een voorkeur voor het FF download scherm omdat die een lijst heeft en ik een vaste map ervoor heb, zodat ik later op de lijst nog heel eenvoudig even snel naar een bestand kan. ZA mist dat.
Link naar reactie
Opgelost en dus ter archivering: Nog een keer FF herstarten, en ook nog een keer Web identity Protection van ZA uitschakelen en inschakelen did the job... Omdat FF net automatisch herstartte kon ik niet meer vasstellen welke van de 2 nu de hoofdoorzaak was. Von toch nog wat op het FA foprum: http://forums.zonelab.com/showthread.php?t=79111&highlight=download+manager
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...