Ga naar inhoud

Wie helpt mij aan een klantenbestand+facturatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar iemand die een klantenbestand met facturatie heeft/of kan maken voor mij(voor mijn praktijk) Ik wil klanten invoeren(naw gegevens etc) beheren...en geschiedenis bekijken van klant. En de mogelijkheid om met simpele druk op de knop een factuur van de behandeling uitprinten en opslaan.. Wie kan mij adviseren (adres) of heeft de mogelijkheid om dit te maken. Ik kan het zelf niet!!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Super.... al jullie info... Alleen ..slik... moet ik eerlijk bekennen dat de programa's die worden voorgesteld erg complex zijn!! Ik ben manueel therapeut..en heb een eigen praktijk aan huis. Ik wil mijn klanten kunnen beheren(NAW gegevens, bsn nr etc) Ook wil ik in de geschiedenis kunnen kijken wat de vorige behandelingen waren. Daarnaast wil ik per behandeling een factuur kunnen uitdraaien. Misschien is het dan toch maatwerk!! Ik heb geinformeerd bij programmeurs en kom op bedragen van 2000 euro... Dat is teveel voor me.. Ik wil best er voor betalen maar mijn budget reikt niet verder dan 500 euro. Weet iemand raad of heeft tips voor me??
Link naar reactie
Super.... al jullie info... Alleen ..slik... moet ik eerlijk bekennen dat de programa's die worden voorgesteld erg complex zijn!! Ik ben manueel therapeut..en heb een eigen praktijk aan huis. Ik wil mijn klanten kunnen beheren(NAW gegevens, bsn nr etc) Ook wil ik in de geschiedenis kunnen kijken wat de vorige behandelingen waren. Daarnaast wil ik per behandeling een factuur kunnen uitdraaien. Misschien is het dan toch maatwerk!! Ik heb geinformeerd bij programmeurs en kom op bedragen van 2000 euro... Dat is teveel voor me.. Ik wil best er voor betalen maar mijn budget reikt niet verder dan 500 euro. Weet iemand raad of heeft tips voor me??
Link naar reactie
Super.... al jullie info... Alleen ..slik... moet ik eerlijk bekennen dat de programa's die worden voorgesteld erg complex zijn!! Ik ben manueel therapeut..en heb een eigen praktijk aan huis. Ik wil mijn klanten kunnen beheren(NAW gegevens, bsn nr etc) Ook wil ik in de geschiedenis kunnen kijken wat de vorige behandelingen waren. Daarnaast wil ik per behandeling een factuur kunnen uitdraaien. Misschien is het dan toch maatwerk!! Ik heb geinformeerd bij programmeurs en kom op bedragen van 2000 euro... Dat is teveel voor me.. Ik wil best er voor betalen maar mijn budget reikt niet verder dan 500 euro. Weet iemand raad of heeft tips voor me??
Link naar reactie
Het lijkt mij ook niet zo heel ingewikkeld om te maken. Als ik het zo lees heb je drie soorten bestanden om bij te houden: 1. Klantenlijst (Contactgegevens enzo) 2. Een lijst met behandelingen ("Prijslijst") 3. Een lijst met uitgevoerde behandelingen gekoppeld aan een persoon. Zie het als drie excel spreadsheets, die samen je "database" vormen. Daarnaast heb je wat modules nodig: 1: klantenlijst beheren (klant toevoegen, adres wijzigen enz.) 2. Prijslijst beheren 3. Uitgevoerde behandeling toevoegen 4. factuur maken 5. en daarnaast diverse overzichten (behandelingen per klant, behandelingen per maand/jaar) Een Uitgevoerde behandeling toevoegen(Lijst 3) is dan gewoon persoon aanwijzen uit de klantenlijst, waarna je uit de prijslijst toevoegt wat je gedaan hebt, met eventuele opmerkingen. Het daarna exporteren naar een Word pagina om te kunnen printen, mailen of opslaan is ook niet zo ingewikkeld.
Link naar reactie
[quote:e6b8408867="Matra"]Ik ben op zoek naar iemand die een klantenbestand met facturatie heeft/of kan maken voor mij(voor mijn praktijk) Ik wil klanten invoeren(naw gegevens etc) beheren...en geschiedenis bekijken van klant. En de mogelijkheid om met simpele druk op de knop een factuur van de behandeling uitprinten en opslaan.. Wie kan mij adviseren (adres) of heeft de mogelijkheid om dit te maken. Ik kan het zelf niet!!!![/quote:e6b8408867] Het online facturatie/administratie systeem WHMCS voorziet hierin. Dit betreft een softwareoplossing voor het bijhouden van de administratie en het factureren van klanten (automatisch of handmatig) Graag vernemen wij het als u hier meer vragen over heeft :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...