Ga naar inhoud

kan niet formateren


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een pc gekocht van een bedrijf en nu kan ik er niets mee doen. alles van bedrijf staat er nog op en wil ik er afgooien, maar systeembeheer instellingen staan er nog op. als ik windows in dvd player doe kan ik niets en als ik bios wil of boot wil gebruiken start die gewoon zijn oude windows op wat kan ik er aan doen om toch mijn boot kan gebruiken vr gr buutje
Link naar reactie
[quote:4e5abf3cf2="buutje"]als ik windows in dvd player doe kan ik niets[/quote:4e5abf3cf2]Wat bedoel je? Trouwens: staat je dvd-speler wel als eerste aangegeven als opstartmedium? Zo niet, (dus als je geen: druk op een toets om vanaf de cd-dvd op te starten- krijgt dan is dit zo) zo niet dus, moet je eerst in de bios zien te komen. en dat is, zoals Canonboy al vertelde, bij Dell via F2 of F 12. Krijg je de keuze om op een toets te drukken niet, dan tokkel je gewoon bij het booten tikketikketik op F2 of F12 - blijf maar een aantal seconden tokkelen, je kan er niets fout mee doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...