Mali26 Geplaatst: 1 juni 2014 Delen Geplaatst: 1 juni 2014 Via GPS horloge registreer ik gelopen routes met het programma Runtastic, sinds kort lukt dit niet meer. Horloge werkt perfect, usb kabel ook want verwijderen en opnieuw online toevoegen aan account ging probleemloos, bij ophalen "user information" krijg ik die melding. Frameworks opnieuw erop gezet na enig googelen, en controleren perfect. Herstelpunt uit verleden op pc terug gezet toen alles het nog deed werkt ook niet, driver horloge ook in orde. Geen idee meer waar te zoeken nu. Ik hoop voor iemand bekend probleem en oplossing, alvast bedankt. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 2 juni 2014 Delen Geplaatst: 2 juni 2014 Dat kan komen omdat er (mogelijk) een nieuwe software update is uitgekomen, die je om welke reden dan ook, (nog) niet hebt gedownload, http://www.androidtapp.com/download-runtastic-5-new-design-features/ . soms moet je die Runtastic updates zelf bijhouden, niet altijd zijn systemen zo ingesteld, dat ze automatisch software updates downloaden, zou zeggen check de gebruiksinstructie op een dergelijke mogelijkheid. Het (vergeten) niet downloaden van uitgekomen updates kan maken dat de hardware minder goed zal functioneren, met foutmeldingen als gevolg.... Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 https://help.runtastic.com/hc/en-us/articles/200370482-Troubleshooting-GPS-errors Mogelijk heb je hier wel wat aan. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.