Ga naar inhoud

Error CLR203r met GPS horloge?


Mali26

Aanbevolen berichten

Via GPS horloge registreer ik gelopen routes met het programma Runtastic, sinds kort lukt dit niet meer. Horloge werkt perfect, usb kabel ook want verwijderen en opnieuw online toevoegen aan account ging probleemloos, bij ophalen "user information" krijg ik die melding. Frameworks opnieuw erop gezet na enig googelen, en controleren perfect. Herstelpunt uit verleden op pc terug gezet toen alles het nog deed werkt ook niet, driver horloge ook in orde. Geen idee meer waar te zoeken nu. Ik hoop voor iemand bekend probleem en oplossing, alvast bedankt.
Link naar reactie
Dat kan komen omdat er (mogelijk) een nieuwe software update is uitgekomen, die je om welke reden dan ook, (nog) niet hebt gedownload, http://www.androidtapp.com/download-runtastic-5-new-design-features/ . soms moet je die Runtastic updates zelf bijhouden, niet altijd zijn systemen zo ingesteld, dat ze automatisch software updates downloaden, zou zeggen check de gebruiksinstructie op een dergelijke mogelijkheid. Het (vergeten) niet downloaden van uitgekomen updates kan maken dat de hardware minder goed zal functioneren, met foutmeldingen als gevolg....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...