Ga naar inhoud

Office 2010 32bit of 64bit installeren?


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn nieuwe laptop met Windows 7 64bits, wil ik Office 2010 gaan installeren. De vraag is nu of ik hiervoor de 32bit, of de 64bit versie van Office 2010 moet gebruiken? Het schijnt dat het advies is om, ondanks de 64bit Windows 7 versie, het toch beter is om de 32bit versie van Office te installeren. DE reden is me echter niet duidelijk.. Wat is het voordeel of nadeel van de een of de ander? Ik ben een thuisgebruiker, die geen grote documenten maakt o.i.d. Graag jullie advies. bvd
Link naar reactie
Grote voordeel van 64 bits is dat je hele grote bestanden kan bewerken, verder bied het weinig voordelen, eerder nadelen. Voordeel van 32 bits is dat bijna alles er wel mee samen werkt, met name plugins, addons, andere programma's etc. Bijvoorbeeld synchronisatie software voor je telefoon. Ik zou voor de 32-bits gaan, aangezien je daar de kans op de minste problemen hebt. Gebruik je office zonder verder enige toevoeging, plugin, etc, dan zou je eventueel de 64 bits kunnen overwegen. 64 bits zal in theorie sneller zijn, maar in de praktijk merk je daar echt niets van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...