Ga naar inhoud

Windows 7 en creative speler.


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een laptop van dell met windows 7 erop, maar ik krijg als ik mijn oude creative zen touch van plus minus 2006 niet aangesloten op de computer, ik heb allerlei stuurprogramma’s firmware, enze gedownload van de creative site maar mijn computer geeft niet thuis. Wel heb ik een andere creative zen-stone 2 gb die wel word herkent nadat ik een programma heb gedownload van creative. Ik heb niet meer de orginele installatie cd van de zen touch 20 gb maar weet iemand hoe ik nog bij mijn muziek kan komen, ik ben geen computerexpert …… Mvg raymond.
Link naar reactie
[quote:06a7d38dbf="gerben"]Wordt de speler niet gezien als "usb mass storage device" oid?[/quote:06a7d38dbf] Hoi Hoe kan ik dit achterhalen, ik kan wel zien in apparatenbeheer dat zen touch er bij staat met een geel driehoekje! hij geeft telkens aan dat er geen stuurprogramma voor de zen touch is. Ik geef op de site van creative precies het modelnummer in DAP-HD0014 en er komen dan allerlei verschillende programmaatjes zoals stuurprogramma, firmware. enz... Deze download ik dan en voer ze uit! Ik heb dan op een gegeven moment vele programma`s maar als ik dan de usb aansluit hoor je alleen maar drie korte harde geluidjes (rinkeltjes) maar verder word er dan op de computer geen scherm weergegeven dat er iets gebeurt of juist niet gebeurt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...