Ga naar inhoud

Geluid hapert


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds een paar weken problemen met het afspelen van muziek op mijn pc. Het muziek wat ik afspeel, hapert vaak waardoor ik het muziek niet eens kan volgen. Ik heb geen idee waar het aan ligt, en bovendien is mijn CPU-gebruik 60% terwijl ik niks uitvoer op de pc. Ik zit te denken of het miss aan de videokaart ligt, aangezien die paar maanden geleden kleine delen bijna doorgebrand waren, wonder boven wonder doet tie het nog. Zou het kunnen dat de GPU ergens anders zijn "geheugen" gaat halen? Of kan het een virus zijn?
Link naar reactie
tja, op virussen scannen dat hoor je gewoon constant te doen..... en als je de pc niet vertrouwt, moet je ook absoluut een volledige scan met malwarebytes http://www.malwarebytes.org/ (knop download)uitvoeren. en hou je dan problemen, geef dan eens aan om wat voor muziek het gaat: op hd, op usb-schijf/stick of streaming.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb zojuist Malwarebytes uitgevoerd op me pc. geen infecties gevonden en ook een virusscanner laten scannen zonder infecties. En het muziek blijft haperen. Het gebeurd op muziek die ik afspeel via me Harde schijf met WMV. En bovendien is mijn processorgebruik rond de 60% terwijl ik niks doe op pc. Ik zou dus echt niet weten waar het nou aan ligt..
Link naar reactie
het kan zijn dat wmv weer eens allerlei andere dingen tussendoor doet, zoals op het net zoeken naar covers e.d. probeer het eens met vlc mediaspeler. wat ook zou kunnen: je hd ziet zijn einde naderen. test die eens met een diagnosetooltje dat elke fabrikant op zijn site heeft staan. dus eerst even nagaan welk merk/type hd je hebt.
Link naar reactie
Ik zal die tooltje voor me hd even zoeken op het internet. Bovendien hapert het geluid ook als ik een filmpje op YouTube afspeel. Het filmpje zelf loopt niet vast maar het geluid blijft maar haperen. Als ik muziek afspeel met VLC- dan hapert het minder dan bij WMV, maar het hapert nog steeds.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...