Ga naar inhoud

Ziggo mailbox legen? ontvang geen mail.


Aanbevolen berichten

Ik krijg geen mail meer binnen merkte ik op vakantie op mijn telefoon. Mail via ziggo. Dacht zal aan mijn vakantie locatie liggen, maar eenmaal thuis kreeg ik op de pc ook niks meer binnen. Nu mail gekregen dat mijn mailbox vol is. Ik dacht oke ik verwijder een hoop mail maar blijkbaar is het de opgeslagen online mailbox van ziggo die vol zit. Was toch toe aan een opfris beurt, had eerst alle berichten op 20 na verwijderd, heb nu outlook toch maar helemaal verwijderd en er thunderbird opgezet. Ik heb mijn emailaccount weer ingestelt en kan mailtjes verzenden naar b.v mijn hotmail maar ik ontvang niks op mijn gewone mail van ziggo. Ja alleen die 20 die ik ook nog in mijn webmail zie. Als ik inlog op webmail van ziggo dan zie ik inderdaad dat mijn mijnbox vol zit met 121% ofwel VOL. Maar hoe leeg ik die nou? Ik heb nu ingesteld in thunderbird: accountinstellingen, serverinstellingen: berichten op de server maximaal 60 dagen laten staan. Vinkje uitgezet bij: tot ik ze verwijder opgeslagen. In theorie moet de server dan nu toch maar tot max berichten van 60 dagen bewaren?, thunderbird heeft nu de oude 20 berichtjes terug gezet maar de nieuwste komen niet binnen. Ook geeft mijn webmail nog steeds aan dat ie 121% vol zit ofwel bomvol. Wat moet ik veranderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...