Ga naar inhoud

Probleem met het invoeren van bepaalde letter!


Aanbevolen berichten

Heey ik ben nieuw op dit forum, ik ben Jeff Ik weet niet of ik deze vraag onder het goeie topic heb geplaatst. Ik probeer het zo goed mogelijk te verwoorden. Ik heb een probleem met mijn toetsenbord. Stel ik wil iets typen in Word of Offic of kladblok of dergelijke, iets zoeken op internet, bestandnamen veranderen. Als ik op de letters en cijfers tik gaat alles goed maar wil ik bijv. dit teken ---> [b:c194070f31])[/b:c194070f31] dan krijg ik dit tekentje [b:c194070f31]'[/b:c194070f31] ik moet de linker control en shift dan even tegelijk indrukken en dan krijg ik wel het gewenste tekentje maar dit gebeurd echt zoveel keer achter elkaar, is dit te verhelpen? Ik heb hier even enkele tekens onder staan als ik ze in toets met daarnaast de tekens die eigenlijk ingevoerd zou moeten worden. [Verkeerde tekens] ---> [Juiste tekens] § ---> ~~ " ---> @ & ---> ^^ _ ---> & ( ---> * ) --->( ' ---> ) ? ---> _ ~~ ---> + ^^ ---> { | ---> } > ---> | ± ---> : `` ---> "" ; ---> < : ---> > = ---> ? @ ---> `` / ---> - ° ---> = ¨¨ ---> [ * ---> ] + ---> ; ´´ ---> '' - ---> / Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet dit is namelijk heel erg irritant. Alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Met vriendelijke groeten Jeff
Link naar reactie
Het lijkt erop dat je toetsenbord is ingesteld op een verkeerde taal/indeling. Je kan het beste in het configuratiescherm alle toetsenbordindelingen verwijderen behalve "VS (Internationaal)". Waar in het configuratiescherm dit te vinden is kan je lezen op http://office.microsoft.com/nl-be/word-help/schakelen-tussen-verschillende-talen-met-de-taalbalk-HA010362283.aspx#_Toc254691603
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...