Ga naar inhoud

software voor automatisch aanpassen verschillende instelling


Aanbevolen berichten

Hallo, forgive me, dit is mijn eerste post hier :) Ik zoek een programma dat het volgende kan doen: Op mijn werk heb ik een dockingstation voor mijn laptop, die via USB 3.0 aangesloten wordt. Als ik hem aansluit kan ik mijn laptop niet dichtklappen, want dan gaat alles in standby. Als ik in de energieinstellingen instel dat hij niets moet doen, dan gaat hij niet meer in standby als hij niet aangesloten is op de dock. DUS: zoek ik een programma dat automatisch detecteert dat de dock is aangesloten, en dan de energieinstellingen wijsigt. Waneer ik de dock weer ontkoppel, moeten de oude energieinstellingen weer hersteld worden. Wie o wie kent een programma dat zoiets kan doen?? DM
Link naar reactie
Heeft de maker van die laptop nergens zoiets op de site staan? maar een dockingstation aansluiten via USB 3, hoe werkt dat? Normaal gesproken heb je aan de achter-of onderzijde een ingebouwde stekker die in een dock past, dan zal de laptop ook zien dat er 220 op aangeboden wordt en dan kun je de verschillende energieinstellingen wél aanpassen.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...