Ga naar inhoud

vreemde (niet te openen) extensie


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Een collega daagt me uit met het volgende: Hij heeft op zijn laptop een drietal bestanden: een plaatje en twee filmpjes. Hij zegt, ik heb dat niet gezien (of kunnen controleren) dat hij binnen Windows Vista deze drie bestanden heeft beveiligt met een wachtwoord. Ik vraag me af of je met Vista wachtwoorden kunt plaatsen op bestanden maar goed. Nu is er een nieuwe versie van Windows op zijn computer geplaatst. het plaatje en de filmpjes kan hij nu niet meer openen. Ik heb de bestanden bekeken en zag dat het plaatje 'gewoon' een JPEG is gebleven maar ook door mij niet meer te openen. Ik heb diverse programma's geprobeerd maar krijg verschillende foutmeldingen. Meeste meldingen zijn dat het bestandstype niet wordt ondersteund. de filmpjes hebben een andere extensie gekregen namelijk : EGISENC-bestand (.egisenc) Wie o wie heeft een idee wat er is gebeurd. Google heeft geen antwoord op de vraag hoe een EGISENC-bestand moet worden geopend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...