Ga naar inhoud

adobe premiere elements 10


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik adobe elements 10 en premiere elements 10 op mijn laptop een K61lCserie. Met 4 gb geheugen. Alles draait naar behoren maar zodra ik een DvD schijf wil maken loopt de boel vast. Dat wil zeggen adobe reageert niet. Dat staat in taakbeheer De overige functies in “delen”werken wel. Er is geen enkele reactie te zien zodra ik het icoontje “schijf” in delen heb aangetikt. In foto elements kan ik wel naar een DvD schrijven. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
kan het zijn dat een ander programma de aandacht avn de dvd afleidt? cyberlink is er zo een, die op veel pcs wordt meegeleverd en zichzelf een prominente startup-positie pleegt te geven. ga dat eens na in je lijst opstarters (makkelijk te bereiken en te wijzigen in ccleaner. in beginsel kan je alle opstarters uitschakelen behalve je virusbeschermer, evt draadloos-software en bijzonder muis/toetsenbord-drivers. helpt dat alles niet, dan maar eens beginnen met verwijderen van de weigerende software. ccleaner het register laten opruimen (adobe is daar zelf niet sterk in), de pc herstarten en opnieuw installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...