Ga naar inhoud

Outlook 2010 .PST bestand is kwijt


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo alamaal, Ik heb een probleem met MS outlook 2010. Bij het opstarten hiervan krijg ik de volgende melding: kan bestand [b:30f6c4532c]C:\Users\{naam}\Documents\Outlook bestanden\{e mail}.pst niet vinden [/b:30f6c4532c] Google heeft niets opgeleverd vandaar mijn vraag op dit forum. Wie heeft raad. Gr Patrck[/b]
Link naar reactie
Om te beginnen zul je eerst moeten kijken of het bestand nog aanwezig is: - Sluit Outlook - Klik op start - Klik op programma's en bestanden zoeken (bij Vista: zoekopdracht starten) - Geef hier het volgende commando in: *.pst - De gevonden .pst bestanden zullen weergegeven worden in de zoekresultaten Als deze gevonden worden kun je deze opnieuw koppelen aan Outlook: - Klik op start - Klik op Configuratiescherm - Klik op E-mail - Klik op E-mailaccounts - Klik op "nieuw - Klik op "Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren" - Klik op volgende - Klik op Internet E-mail - Vul nu je accountgegevens in waarbij je het vakje "bestaand Outlook-gegevensbestand" aanvinkt. - Klik op bladeren - Navigeer naar e folder waar het eerder gevonden .pst bestand werd weergegeven en selecteer het .pst bestand. - Voltooi de Wizard Klik nu in het "accountinstellingen-venster" op het nieuw aangemaakte account en klik op "als standaard instellen". Controleer vervolgens of Outlook weer opstart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...