anoniem Geplaatst: 17 maart 2012 Delen Geplaatst: 17 maart 2012 Sinds ik eerder vandaag een update/ upgrade van Eset NOD Antivirus 4.0 naar 5.0 heb uitgevoerd, waarbij de oude versie eerst is verwijderd en vervolgens de nieuwe is geïnstalleerd, krijg ik bij het opstarten van Microsoft Outlook de volgende melding: "Invoegtoepassing C:\Progra 1\Eset\Emon.dll kan niet worden geïnstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk worden opgelost door de optie Analyse en herstel in het menu Help te gebruiken." Na het wegklikken van deze melding is Outlook (gelukkig) nog wel te gebruiken, maar ik vind en blijf deze melding heel irritant vinden. Is er, buiten de voorgedragen oplossing, een andere mogelijkheid om van deze melding af te komen? Indien ik wel gebruik zou maken van de Optie Analyse en Herstel, wat gebeurt er dan c.q. word Outlook opnieuw geïnstalleerd en ben ik de huidige inbox(mail) dan kwijt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2012 Toevallig Nod32 op je systeem staan gehad en gedeïnstalleerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Toen je de oude nod32 hebt verwijderd, had je ook nog de removal tool van nod32 moeten laten draaien: http://www.betterantivirus.com/faq/faqs/1170455686.html Je zou nu weer nod32 kunnen deïnstalleren en dan de removal tool laten draaien en dan pas versie 5 erop zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Nadat ik NOD32 heb verwijderd bleef er een foutmelding komen. Hierop heb ik dus ook de removal tool gedownload en zijn werk laten doen. Toch krijg ik hierna dus nog steeds de betreffende foutmelding bij het openen van Outlook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Volg dan gewoon eens de instruktie van Outlook. Als je bang bent voor dataverlies maak je toch eerst een beackup van outlook? Te vinden onder Bestand>>> Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2012 Lees even: http://www.veit.nl/345747-foutmelding-bij-start-outlook Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen