Ga naar inhoud

Excel 2007 vraagje


anoniem

Aanbevolen berichten

Loop tegen klein probleempje aan. Wilde een telefoonlijstje maken maar de nul voor het kengetal wordt niet weergegeven. Doe volgens mij alles goed, heb via: Office knop, Opties voor Excel, Geavanceerd, Weergaveopties voor dit werkblad de optie "Een nul weergeven in cellen met een nulwaarde" aangevinkt, maar de nul valt toch weg. Of ik bij celeigenschappen Standaard of Getal aangeef maakt geen verschil. Iemand een idee?
Link naar reactie
Was ook niet de bedoeling om er mee te gaan rekenen. De optie als tekst opmaken had ik al ontdekt maar als je dat doet komt in de linker bovenhoek het bekende driehoekje waar normaliter een foutmelding achter schuilgaat. De melding is: 'Het getal in deze cel is opgemaakt als tekst of wordt voorafgegaan door een apostrof' vandaar dat ik dacht dat er een andere mogelijkheid was, maar dit schijnt dus kennelijk niet anders te kunnen.
Link naar reactie
Je kunt ook in excel een eigen format aanmaken. Veel tips zag ik meteen via: http://www.google.nl/#hl=nl&output=search&sclient=psy-ab&q=telfoonnummers+excel+nul&oq=telfoonnummers+excel+nul&aq=f&aqi=q-w1&aql=&gs_sm=3&gs_upl=1856l11144l1l11513l26l25l1l0l0l0l240l2457l16.6.2l24l0&gs_l=hp.3..33i21.1856l11144l1l11513l26l25l1l0l0l0l240l2457l16j6j2l24l0&psj=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=b81e1e6f3b7e8476&biw=1440&bih=870
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...