Ga naar inhoud

Google Chrome


Aanbevolen berichten

Na een update van [b:d1c749dc62]Google Earth[/b:d1c749dc62] zijn al mijn instellingen van mijn Google Chrome Browser weg. Net alsof ik een nieuw Chrome browser geinstalleerd heb. - Thema is weg - Alle extensies met hun diverse knoppen bovenaan rechts van de url zijn weg - Alle snelkoppelingen en snelkoppelingsmappen zijn weg - Download Gechiedenis is weg Ik weet 100% zeker dat ik enkel een update van Google Earth gedaan heb. Een herstelpunt van het OS (Vista) helpt niet. In de Program Files map van Google Chrome daar zit blijkbaar niets in van Chrome. Importeren van alle data uit een oude BU van naar Users/gebruiker/appdata/local/google/Chrome schijnt ook niet te helpen. Dit is trouwens de enige plaats waar ik iets van data van Google Chrome terugvind, nl. een map met Application en een met User Data. Normaal bij een vroegere update van Google Chrome zelf verloor ik niets. Hoe kan het dat ik bij een update van Google Earth mijn gegevens van Google Chrome kwijt ben. Valt hier nog iets te redden of kan ik nog iets uit een vroegere BU terughalen ?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Dat is heel vervelend. Wel wat vaag van Google Chrome. Ik denk dat je maar even wat minuten moet nemen om alles weer te personaliseren, zo gecompliceerd is Google Chrome niet dat je uren bezig zult zijn. Wellicht om de volgende keer te voorkomen: http://google-updation.blogspot.com/2008/09/backup-google-chrome-browser-settings.html Zelf heb ik het niet geprobeerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...