Ga naar inhoud

Fout .wav bestand


Aanbevolen berichten

Beste, Heb vandaag een interview gehouden en dit opgenomen via tape a talk. De "beste" recorder die er voor mij uitkwam op de android market. Eerst een aantal keer getest of die het goed deed want wilde natuurlijk niet dat ie het later niet meer terug kon spelen ofzo. Dit gedaan, en werkte allemaal goed. Heb nu het interview gedaan, was ongeveer 1 uur, probeer net het .wav (wave) bestand te openen op mijn computer en die geeft aan: "Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren." Wat heb ik geprobeerd: media player, nero , een speciale .wav speler van internet maar die deden het allemaal niet. Ik heb ook de pro versie van het tape a talk gekocht waardoor ik het kon repairen ofzo, gedaan maar werkte ook niet. Iemand enig idee? Alle andere bestanden speelt hij gewoon af... en precies deze niet, alle andere bestanden zijn wel stukken korter. Ik kan het bestand eventueel naar je toe sturen. Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:1dc8e8bf05="canonboy"]VLC player al geprobeerd[/quote:1dc8e8bf05] Gelijk als ik het bestand open en afspeel is hij afgelopen, helemaal niets dus :( Edit: na 3 uur zoeken een programmatje gevonden genaamd goldwave, hierdoor kon ik hem in .raw opslaan en x0,45 afspelen waardoor je ons normaal hoort praten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...