Ga naar inhoud

Vreemd probleem met Skype


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een vreemd probleem met Skype op mijn laptop (Acer). Ik gebruik de Logitech Z305 naar volle tevredenheid. De laatste paar maanden heb ik een raar probleem en weet bijna zeker dat het aan de Logitech/USB ligt maar weet niet hoe ik dit op kan lossen. Als ik online ben met Skype en een videoverbinding met iemand heb gehad en daarna weer met die persoon verbinding wil maken, dan lukt dat niet. Ik krijg dan de melding 'problem with recording device'. Wat ik ook probeer verbinding maken lukt niet. Ik moet Skype dan helemaal afsluiten en weer opstarten en soms lukt het dan wel. Ik ben erachter gekomen dat als ik mijn Logitech speaker niet via de USB inplug, ik wel gewoon verbinding kan maken. Er gaat dus iets niet goed met de Logitech. Het gekke is, is dat het altijd de eerste keer wel lukt maar daarna niet meer, bijvoorbeeld als de verbinding een keer verbroken is. De Logitech is met de laptop verbonden via een USB-aansluiting. Daar zit dus een conflict maar ik weet niet was. Is er iemand die een idee heeft wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat ik er aan kan doen? Ik heb heel veel op het internet gezocht maar kan geen oplossing vinden. Ik heb ook geprobeerd de speaker op een andere USB aan te sluiten maar dat verhelpt het probleem niet. Vroeger werkte wel alles gewoon maar ik heb niets aan mijn laptop veranderd...dus... Alvast bedankt en groet Ruurd
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Het probleem bestaat nog steeds. Niemand die een idee heeft? Ik kan geen driver voor mijn Logitech speaker krijgen omdat dit een pug and play is. Hij werkt wel gewoon met MSN. Het is dus iets tussen Skype en mijn Logitech. Ik heb al een aantal keren geprobeerd Skype helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren maar zonder resultaat.Heel frustrerend. Dank Ruurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...