Ga naar inhoud

Office2003 versus Office2010


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb beiden versies op mijn computer staan. 2003 omdat ik daar min of meer mee overweg kan, 2010 omdat sommige doc's niet leesbaar zijn in 2003. Van enige consistentie is geen sprake. Ik hoor het al, alles wat 2003 kan, kan 2010 ook, maar het gaat om de bereikbaarheid. In 2010 begin ik weer in de kleuterklas. Als ik wil omschakelen van, zeg, Word2003 naar Word2010 v.v. dan duurt het minstens 5 minuten voordat Word2010/2003 opstart. Als eenmaal 2003 v.v. is gebruikt en ik open werderom 2003, gaat dat heel vlot. Dus een default situatie. Waarom is dat? En vooral, de hamvraag, hoe kan ik snel omschakelen van 2003 naar 2010 en v.v.? Zou ik voor 2010 een aparte partitie moeten aanmaken? nee toch.... Dan verder, Als ik op het klipbord een aantal zinnen heb staan waain sommige woorden in Bold of in Italics zijn geplaatst dan zie ik dit, na een past wel in Word2003, maar Word2010 heeft alle Bold en Italics weggelaten!! Is dat soms een verbetering? Het voornaamste in de hamvraag, wie weet er een antwoord? perloc
Link naar reactie
Waarschijnlijk is dit gedaan omdat er geen docx kon worden geopend... Maar ms heeft daar juist een convertor voor gemaakt zodat deze wel met office 2003 kunnen worden geopend. 2010 er dus af en daarna fileformatconverter er op.. http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466
Link naar reactie
Dan loop je alleen het risico dat bepaalde functionaliteit die in 2010 wel zit niet mee geconverteerd kan worden naar 2003 omdat 2003 deze niet ondersteunt. Als deze functionaliteit in het document niet gebruikt wordt kan het, als de functionaliteit wel gebruikt wordt loop je tegen problemen aan. Ik zou er voor kiezen om langzaamaan toch over te stappen naar 2010.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...