Ga naar inhoud

JS/Kryptik.EF Trojaans paard


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Dit is eigenlijk bedoeld als een soort mededeling hoor: Ik kwam gisteravond thuis na een oppassen op mn kleinzoon, dee de pc aan en had geen internet. Dus ik het netwerkcentrum geopend om te kijken wat er aan de hand was, zie ik daar tussen mij en netwerk2 een 'onbekend netwerk' staan. Heb mn modem gereset en toen had ik weer internet. Dacht: vertrouw het niet en heb door SuperAntiSpyware een scan laten draaien en door Nod 32. Nod meldde op een gegeven moment dat hij een 'JS/Kryptik.EFtrojaans paard in quarantaine had geplaatst en de verbinding verbroken had. In de Local Temp file stond een bestand die zich onmogelijk benaderen liet, elke keer als ik um rechts aanklikte kreeg ik geen toegang tot het contextmenu en werd de aanwijzer gezet op een kopie van dat bestand. Dus mijn gedachte was: das nog een restant van die knol. Ben naar de veilige modus gegaan en heb hem daar weten te verwijderen. Ik ben nu weer helemaal virusvrij!! En zo hoort het. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...