Ga naar inhoud

Onverwijderbare herstelde map in MS Outlook 2010


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen met het volgende probleem(pje): Onlangs is mijn laptop gestolen bij een huisinbraak. Gelukkig had ik mijn externe harde schijf nog met een back-up van (nagenoeg) al mijn bestanden. Alles weer in een 'mum' van tijd hersteld op mijn nieuwe laptop. (Prachtig ding trouwens... :wink: ) In Outlook 2010 werkt ook alles weer prima nadat ik mijn outlook-gegevensbestand heb moeten herstellen met Scanpst.exe van MS. (Onbegrijpelijk overigens waarom het bestand beschadigd was...) Nu zit ik echter nog met 1 enkele herstelde map waarin 4977 mails zitten. Als ik op de map klik dan staat er: [i:bae0b99afe]"Kan de map niet weergeven. De bewerking kan niet worden uitgevoerd omdat het object is verwijderd."[/i:bae0b99afe] Ik vermoed dat het hier om oude eerder verwijderde mails gaat. Ik mis verder namelijk niets. Ik kan de bewuste herstelde map wel herbenoemen, maar niet verwijderen. Ik krijg dan de melding: [i:bae0b99afe]"Kan deze map niet verwijderen. Klik met de rechtermuisknop op de map en klik vervolgens op Eigenschappen om uw machtigingen voor de map te controleren. Neem contact op met de mapeigenaar of de beheerder om uw machtigingen te wijzigen."[/i:bae0b99afe] Wat kan ik doen om de map te verwijderen? Alvast bedankt voor het meedenken! Mac.
Link naar reactie
Wat je kan proberen is CCleaner opstarten (hier te downloaden http://www.piriform.com/ccleaner/download) en dan naar naar gereedschap en dan bestand opzoeken en verwijderen. Mocht het verwijderen niet lukken kan je op hetzelfde scherm Waarde Verwijderen uitvoeren en dan alsnog verwijderen. Deze oplossing werkt meestal wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...