Ga naar inhoud

Transmiti verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

In het decembernr.12 van 2011 spreekt Martin Gijzemijer over het vertaalprogramma TRANSMITI 1.73. Ik heb dit op mijn twee computers geïnstalleerd, maar op beide computers werkt het prog niet. Op beide computers windows xp. Dus wil ik Transmiti verwijderen. Maar dat lukt mij niet. Het wordt niet als prog aangegeven, ook bij software onder het configuratiescherm niet. Er wordt bij installatie een directory aangemaakt waarin veel dll-bestanden staan. Deze dll-bestanden kon ik in eerste instantie niet wissen, maar in de veilige mode lukte dat wel. Eindelijk, dacht ik. Opgelost. Maar en nu komt het: wordt de computer daarna in normale mode opgestart, is de transmiti-directory met die vele dll-bestanden weer terug!!! Hoe krijg ik Transmiti verwijderd???????
Link naar reactie
[quote:706f71fd21="derkdejong"]wat is wot?[/quote:706f71fd21] WOT staat voor World of Trust: http://www.mywot.com/en/download Het is een add-on voor je browser: "WOT shows you website reputation ratings based on real human input by millions of web users". Het toont met een groene, gele of rode cirkel hoe een site gewaardeerd wordt. Wanneer je op die cirkel (staat in Chrome rechtsboven) klikt, dan zie je dat die waardering uitgesplitst wordt in Trustworthiness, Vendor reliability, Privacy en child safety. Bij jouw link was volgens WOT de Trustworthiness 'very poor'. Ook wanneer je Google gebruikt om iets op te zoeken, dan staat achter elke hit van Google een waardering van WOT. Persoonlijk vind ik dat een handig middel om minder prettige sites te vermijden. Dat wil niet zeggen dat elke site die van WOT een rode cirkel krijgt, ook direct gevaarlijk zou zijn. Best mogelijk dat jouw en mijn link uiteindelijk dezelfde oplossing boden. Dat heb ik niet onderzocht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...