Ga naar inhoud

Installatie probleem Language Pack Business Contact manager


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een voor mij vreemd probleem met Microsoft Office Outlook Business Contact manager 2010. Ik heb Outlook 2010 en Business Contact manager 2010 geïnstalleerd. Dit werkt prima. Ik wil voor Business Contact Manager 2010 een Language Pack installeren (van microsoft de officiele), zodat ik Business Contact manager in het Nederlands kan laten functioneren. Op mijn eigen laptop lukt dit en werkt het perfect. Ik heb daar ook een database staan die op een 2e pc zichtbaar moet zijn, maar op de tweede pc krijg ik het language pack niet geïnstalleerd. Alles werkt hier prima, alleen bij installatie van het language pack krijg ik de volgende foutmelding direct bij het starten van de installatie: [quote:f53509deda]Windows ® Installer. V 5.0.7601.17514 msiexec /optie <vereiste parameter> [optionele parameter] Installatieopties </package | /i> <product.msi> Hiermee wordt een product geïnstalleerd of geconfigureerd /a <Product.msi> Beheerinstallatie - hiermee wordt een product in een netwerk geïnstalleerd /j<u|m> <product.msi> [/t <transformlijst>] [/g <taal-id>] Hiermee wordt een product aangekondigd - m aan alle gebruikers, u aan huidige gebruiker </uninstall | /x> <product.msi | productcode> Hiermee wordt het product verwijderd Weergave-opties /quiet Stille modus, geen gebruikersinteractie /passive Zonder toezicht - alleen voortgangsbalk /q[n|b|r|f] Hiermee wordt het niveau van de gebruikersinterface ingesteld n - geen gebruikersinterface b - basisgebruikersinterface r - gereduceerde gebruikersinterface f - volledige gebruikersinterface (standaardinstelling) /help Help Opties voor opnieuw opstarten /norestart Niet opnieuw opstarten nadat de installatie is voltooid /promptrestart Vragen aan de gebruiker indien opnieuw opstarten nodig is /forcerestart Altijd de computer opnieuw opstarten na installatie Opties voor logboekregistratie /l[i|w|e|a|r|u|c|m|o|p|v|x|+|!|*] <logboekbestand> i - statusberichten w - niet-kritieke waarschuwingen e - alle foutberichten a - starten van bewerkingen r - bewerkingspecifieke vermeldingen u - gebruikersaanvragen c - oorspronkelijke parameters voor gebruikersinterface m - informatie over onvoldoende geheugen of kritieke fout o - berichten over onvoldoende schijfruimte p - eigenschappen van terminal v - uitgebreide uitvoer x - extra informatie over foutopsporing + - toevoegen aan bestaand logboekbestand ! - elke regel naar logboekbestand doorsturen * - alle informatie in logboekbestand opslaan, behalve voor opties v en x /log <logboekbestand> gelijk aan /l* <logboekbestand> Opties voor updates /update <update1.msp>[;update2.msp] Hiermee worden updates toegepast /uninstall <patchcode-guid>[;update2.msp] /package <product.msi | productcode> Hiermee worden updates voor een product verwijderd Opties voor herstellen /f[p|e|c|m|s|o|d|a|u|v] <product.msi | productcode> Hiermee wordt een product hersteld p - alleen als een bestand ontbreekt o - als een bestand ontbreekt of als een oudere versie wordt geïnstalleerd (standaardinstelling) e - als een bestand ontbreekt of als een gelijke of oudere versie wordt geïnstalleerd d - als een bestand ontbreekt of als een andere versie wordt geïnstalleerd c - als een bestand ontbreekt of als de controlesom niet overeenkomt met de berekende waarde a - alle bestanden worden opnieuw geïnstalleerd u - alle vereiste gebruikerspecifieke registervermeldingen (standaardinstelling) m - alle vereiste computerspecifieke registervermeldingen (standaardinstelling) s - alle bestaande snelkoppelingen (standaardinstelling) v - uitvoeren vanaf bron en lokaal pakket opnieuw in cache opslaan Het instellen van openbare eigenschappen [PROPERTY=waarde van eigenschap] Raadpleeg de SDK van Windows ® Installer voor meer documentatie over de syntaxis voor de opdrachtregel. Copyright © Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van de Independent JPEG Group.[/quote:f53509deda] Beide pc's draaien Windows 7 en dezelfde versies van Outlook, Business COntact manager en het Language Pack. Het Language Pack is exact dezelfde als op mijn pc en officieel gedownload van Microsoft. Ik heb hiervan zowel de x64 als de x86 geprobeerd. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Als ik Business Contact manager niet in het Nederlands krijg, moet ik de hele database opnieuw maken in het Engels. Andere language packs installeert hij wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...