Ga naar inhoud

sd kaartje geeft rare tekens in de verkenner


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een sd kaartje waar foto's van een digitale camera opstaan op mijn laptop. Dat kaartje is van iemand anders dus ik moet een beetje voorzichtig zijn met wat ik doe. Maar ze hebben mij dat kaartje gegeven omdat alle foto's weg zouden zijn. Nu heb ik recuva geprobeerd die vindt geen bestanden terwijl ik in de verkenner wel bestanden vind in de map dcim wat een slecht programma. Ik weet echt niet wat de rest van de bestanden en mappen daar allemaal doen. Wat kan er aan de hand ziijn? zie link [url]https://skydrive.live.com/?cid=35546CA3BE457A05&id=35546CA3BE457A05%211578&sc=photos[/url][/i]
Link naar reactie
Waarschijnlijk zijn de bestandjes aangemaakt via de tool van Nikon, nikonviewer. Als je de camera zou hebben en dan het kaartje in de camera, de camera aansluiten op de pc. Dan bestaat de kans dat je het wel kan zien. Het kaartje lezen via een losse reader ipv via de pc kan ook wel eens helpen. Ik heb zelf ook een nikon en constateer soms ook van dergelijke problemen. Kan ook nog aan het type kaart liggen sd of sdhc vr.gr.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...