Ga naar inhoud

Skype


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn PC heb ik Windows 7 Ultimate 64 met daarop Skype, het heeft altijd perfect gewerkt ook Skype. Na een crash heb ik alles opnieuw geïnstalleerd dus ook Skype met de webcam van Logitech (Quickcam Communicate STX), met het Logitech progje krijg ik een perfect beeld maar bij Skype maar een half beeld en in de andere helft is het beeld niet om aan te zien, drie verschoven balken. Ik heb de camera software en hardware matig verwijderd, en al talloze malen opnieuw geïnstalleerd, maar bij Skype blijft het probleem bestaan, de camera is OK want in het Logitech-webcamsoftware programma werkt hij uitstekend, dus kan het niet aan de camera liggen. Ook heb ik een oudere versie van Skype uitgeprobeerd zonder resultaat, zover ik kan zien gebruikt Windows 7 dezelfde driver als het Logitech progje. alles is geupdate, ik kom er niet uit. Ik hoop dat ik in het goede forum zit. BVD gr. frits PS het probleem is opgelost, lag aan de instelling van de NVIDIA drivers, stonden op automatische keuze maken, en dat schijnt alleen invloed te hebben op SKYPE
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...