Ga naar inhoud

update Microsoft Lifecam vx 3000


anoniem

Aanbevolen berichten

Vista 32x Op 20mei 2011 installeer ik de Lifecam vx 3000 met behulp van de cd. Zaterdag 21 januari 2012 bij het opstarten krijg ik een Lifecam update. Bij het bgin van de installatie volgend bericht : [color=red:3c694221e9]Setup did not complete downloading and installing files to your computer. Please run setup again to continue this process.[/color:3c694221e9] Het rare is dat ik niks meer terug vind van Lifecam op de pc. Zelfs het icoontje op bureaublad is verdwenen. Dus nieuwe installatie met de cd en zie het icoontje verschijnen. Bij de programma's staat ook Lifecam er terug bij. Doch onmiddellijk begint die update en zie het icoontje verdwijnen. Kijk bij de programma's en alles terug weg.
Link naar reactie
wellicht doe je er goed aan niet de cam opnieuw met de cd te installeren, maar even te zoeken naar de nieuwste driver op de site van ms. ik denk dat je daarmee (voorlopig) geen updateproblemen meer hebt. en nog een tip: als ik iets installeer zorg ik er meteen voor (via voorkeuren/instellingen/preferences of hoe het ook moge heten) dat er niet gezocht wordt naar updates!
Link naar reactie
Misschien iets gevonden. Op zaterdag 21/01/2012 werkte de cam nog voortreffelijk 's morgens. 's Namiddags niet meer. Ben dan gaan zien bij de Windows updates en inderdaad er was een update geweest. KB959175 op 21/01/2012 om 14:46 Klik op eigenschappen : Microsoft Windows Webservices. Als ik dan ga zien bij geïnstalleerde updates is die nergens te vinden. Dacht via deze weg die update te verwijderen. Hoe kan ik die eventueel verwijderen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...