Ga naar inhoud

Hoe zit het nou met die subs


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok, dan heb je .srt en .mp4. Daar wil je 1 .mp4 van maken. Een van de simpelste dingen die er zijn zou je zeggen maar het werkt gewoon niet. Biervideoconverter is dood. ConvertXtoDVD duurt lang. Xvid4PSP gebruikt te veel schijfruimte (net als iedere andere virtualdub methode, waarom eigenlijk?) En AVI Recomp levert troep kwaliteit. Moet ik nog doorgaan? Wat bevelen jullie aan?/Gebruiken jullie?
Link naar reactie
[quote:7a8d9da224="gerben"]Probeer eens met formatfactory of mediacoder. Overigens moet bij toevoegen van ondertitels de hele film opnieuw gerenderd worden, dus snel zal het nooit gaan.[/quote:7a8d9da224] Geen idee hoe het werkt, maar ik heb verschillende mp4 films gekeken waar de audio- en ondertitelsporen ingebakken zaten. Niet hardcoded maar te selecteren, net zoals bij een normale dvd. Lijkt mij dat je dan niet hoeft te rerenderen.
Link naar reactie
Het is wellicht de moeite waard eens uit te zoeken of je tv wel andere subtitle formaten ondersteunt. Srt wordt veel gebruikt, maar niet altijd ondersteund, vooral bij wat oudere apparaten. Was bij de vroege mediaplayers vaak ook het geval. Probeer anders gewoon eens wat uit. Subtitleworkshop ondersteunt een flink aantal formaten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...