Ga naar inhoud

Norton Ghost 9 ziet geen HDD's


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een HP Workstation met XP pro. Al jaren gebruik ik Norton Ghost 9 voor het bij tijd en wijlen terugzetten naar de basisinstellingen. Dit werkt op alle (3) andere pc's. Ik heb (met Ghost 9 op de C-schijf geinstalleerd) van deze C-schijf een Image gemaakt, vanuit (dus) Windows. Als ik met de Ghost CD opstart vindt deze (in dos) wel USB-schijven en de CD/DVD speler maar niet de C-schijf of de andere 2 schijven. Op een van de andere schijven staat de Image. Waarom ziet Ghost de schijven niet? Het schijnt dat een workstation anders werkt dan een PC? Ik heb al van alles geprobeerd en word er een beetje (?) moedeloos :cry: van. Nu vraag ik me af of het volgende zal werken. Ik neem aan dat een Image een Image is en dus gewoon kan worden teruggezet als Ghost de juiste HDD ziet. Ik bedoel daarmee, kan ik de C-schijf als USB schijf aan een PC hangen (want die wordt gevonden) en zo de Image terugzetten? Ik kan natuurlijk ook Ghost 15 kopen (veel geld dat ik eigenlijk niet heb) maar lees op diverse forums dat ook deze niet altijd (met workstations) werkt. Ik ben overigens niet in voor iets anders dan Ghost. Excuus voor het lange verhaal :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...