Ga naar inhoud

grabit


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:499a0addcc="gerben"]Als je ziggo hebt, kun je die ook als primaire news server instellen en eweka als backup. De ziggo news server is vrij goed maar heeft een retentie van ongeveer een maand. Kijk eens welke snelheid je dan haalt. https://www.ziggo.nl/#producten/internet/extra-diensten/nieuwsservice/ Overigens is 120Mbps 120.000kbps.[/quote:499a0addcc] Kwaliteit van de Ziggo-nieuwsserver is in mijn beleving sinds enkele maanden een stuk achteruit gegaan. Vaak connectieproblemen, niet vooruit te branden en meer corrupte downloads dan voorheen. Niet alleen bij mij, maar ook bij andere Ziggo-gebruikers. Kon het altijd met gratis Ziggo af, maar begin steeds vaker aan een payserver te denken.
Link naar reactie
Ziggo wisselt in kwaliteit. Bij mij is ie de laatste tijd vrij goed. Maar ik heb inderdaad ook af en toe dat er een paar dagen vanalles fout gaat. Dus incompleet, trage verbinding of helemaal niet. Ik heb nu echter geen problemen. Als je eweka als backup server instelt, hoef je je helemaal niet druk te maken over de kwaliteit van ziggo. Als er iets mist, of je krijgt geen verbinding, dan schakel je gewoon automatisch door naar eweka.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...