Ga naar inhoud

I.E. beter dan F.F.?


anoniem

Aanbevolen berichten

als ik inlog op http://www.xvivo.net/involuntary-emotional-expression-disorder-ieed/ zie ik met FF weinig of niets, en met IE allerlei aardige animaties uit Harvard etc. over sub-microscopische verschijnselen in de cel. Wel heb ik Adobe Flasplayer ( E en ook non-IE) opgehaald, maar dat is kennelijk niet voldoende. FF nu maar afschaffen?
Link naar reactie
heb al eerder blijk gegeven van mijn betrekkelijke onkunde met pc's: @Andre@home: wat bedoel je precies met "Kijk maar eens of je hier de snelheidstester werkt en anders moet je die cliënt onder FF installeren (let op de vinkjes voor de onnodige extra's). " De speedtest geeft 2,64 download, 0,43 upload en Ping van 34 ms. Maar wat moet ik met al die versnellers etc? Downloaden? wat heeft dat er mee te maken? Firefox was jaren mijn eerste browser. @Passer: wat bedoel je met "noscript voldoende toelating gegeven?"
Link naar reactie
[quote:2da8f2ca82="f.j.stols"]Heren, hartelijk dank. Probleem opgelost door verwijderen van Flashblocker. Hoe ik daar aan kwam is een raadsel (maar het zal niet het laatste zijn). F.J.Stols[/quote:2da8f2ca82] Fijn dat het opgelost is. Dat MOEST eigenlijk IEDEREEN eventjes doen een MELDING van MAKEN hoe het is OPGELOST. Niet iedereen doet dat. fijne jaarwisseling
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...