Ga naar inhoud

Buikriem aanhalen: Skypen op W7?


anoniem

Aanbevolen berichten

In deze donkere dagen voor Nieuwjaar ben ik naarstig aan het zoeken naar bezuinigingsmogelijkheden. Zo heb ik oa Ziggo extra en dat kost me zo'n 100 in de maand en dat moet minder kunnen. Ik denk dat het Scarlet wordt.. Afijn: dochterlief wil ook nogal eens lang mobiel bellen en dat tikt ook nogal aan. In het verleden had ik een prima werkende draadloze Philips Voip telefoon op XP maar dat was natuurlijk afgelopen op W7. Ik zoek dus weer zo'n soort mogelijkheid en ik wil niet met zo'n gek ding op mijn kop. Wie heeft er tips? Groet, Sandy
Link naar reactie
Heb je het Alles in één Pakket Extra van Ziggo? Ben je op zoek naar alleen een goedkopere manier om te bellen of ook een andere internet provider? Als je veel naar mobiele nummers belt is het tarief altijd duur, kan je beter met je mobiele telefoon bellen van mobiel naar mobiel. Als je een andere internet provider wil inclusief bellen overweeg dan eens Telfort.
Link naar reactie
Zoonlief belde hier altijd vast-mobiel en daar was ik zo achter dat het klauwen met geld kostte, gesprekken van een uur waren normaal.. dus snel geblokkeerd. Hij kan nu gratis vast-vast bellen, haar ouders hebben ook vast... Ik heb een Telfort internet, oude abo, dus 21 euro voor 20MB/1MB en voor het uitbellen naar vast gebruiken we Voipbuster (*) , kosten 2.70 per maand (120 dagen vrij voor ca 12 euro). En dan heb je FUP, ca 300 min per week dus. Onze vaste lijn waar ook de ADSL overloopt hebben we aangehouden voor inbellen van anderen, werkt probleemloos. Mobiel-mobiel gaat dus via onze mobielen.... (*): het Zyxel modem heeft 2 Voip ingangen waarvan ik er een voor Vopibuster gebruik. De andere is over (je zou er Telfort bellen op kunnen zetten, heb ik niet gedaan). Mijn KPN bellen heb ik teruggezet naar Bel budget, want ik bel toch niet meer uit via hen, dus kost dat max een 10-tje per maand). Het internet deel ik ook nog met de buren, dus kosten delen door 3; de kabels liggen er al vanaf 1999, toen wifi amper bestond of onbetaalbaar was, we hadden toen UPC internet. Inmiddels hebben we 2 wifi steunpunten, je kunt overal bij ons in huis internetten. We halen o p1 km van de centrale bijna 19 MB snelheid, zelden gebruikers problemen. Voor UPC komt er nog 17.50 euro bij, eigenlijk had ik dat ook nog wel kunnen delen, is er nooit van gekomen... Tel maar op onze kosten zijn laag... ver onder de 100 euro.... Het komt toch elke maand weer terug.... als ik zie hoeveel ik sinds 1999 al aan internetkosten bespaard heb..... dat schrijf je al met 3 nullen erachter... In een gezin met 3 kids kun je daar leuke andere dingen voor doen...
Link naar reactie
Je kunt ook overschakelen naar het goedkoopste abonnement van ziggo. Dan heb je 10Mbps internet, wat even snel is als de gemiddelde adsl verbinding. In totaal goedkoper dan adsl/telefoon/kabeltv apart. Bellen kan inderdaad via voip, anders zoveel mogelijk via vast, messagen via whatsapp oid. En inderdaad mobiel bellen en internetten zoveel mogelijk vermijden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...