anoniem Geplaatst: 16 december 2011 Delen Geplaatst: 16 december 2011 Ik heb bij een bekende een probleem met adobe CS5 master suite. Iedere keer om de paar seconden verschijnt de melding van de licentievoorwaarden. Accepteren van de overeenkomst veranderd niks. Enig idee hoe dit op te lossen? [URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=802Knipsel_CS5.jpg][img:c7c0e89daa]http://www.freebits.nl/images/802Knipsel_CS5.jpg[/img:c7c0e89daa][/URL] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2011 je kan eens proberen met een de-install en dan opnieuw installeren (wel een heel gedoe). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2011 En check verder op het adobe forum deze thread [url=http://forums.adobe.com/thread/499578]Why is license agreement popping up every time I start Photoshop or other adobe programs.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2011 Opnieuw installeren maakt geen verschil. Dit is al meerdere keren gedaan. Uitvoeren als administrator zal ik de gebruiker eens laten testen (is nl. niet vvan mezelf). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2011 soms moet je die hele tekst eerst helemaal naar beneden scrollen (dan denkt adobe dat je hebt gelezen waarmee je accoord gaat) en dan pas op accepteren klikken om definitief van die vraag af te zijn..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 Uitvoeren als administrator maakt ook geen verschil. Het vreemde is als het op een andere PC geïnstalleerd wordt wel allemaal zonder problemen werkt. Adobe Bridge werkt wel zonder problemen. Maar Acrobat en Photoshop geven steeds deze melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 Het gaat wel om een "officiële" versie, neem ik aan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2011 Ja het gaat om een officiële versie. Eerst is CS5 geinstalleerd geweest en nu een nieuwe licentie van CS5.5. Ook licentie naar beneden scrollen heeft niet geholpen. Zit haast te denken aan een reinstall van de PC. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen