anoniem Geplaatst: 13 december 2011 Delen Geplaatst: 13 december 2011 In een virtuele pc heb ik Office 2007 geïnstalleerd (zelf heb ik nog 2003). Een enkele keer moet ik etiketten met een database maken: bij 2003 klapt er dan ditect een wizard rechts uit als ik"werkbalk samenvoegen"aanklik . Bij 2007 gebeurt dat bij mij niet.; handleiding van Google spreekt alleen van "klapt vanzelf uit", en dan is de volgorde van handelingen (en benamingen) vrijwel gelijk. Vraag: wat moet ik aanvinken om die wizard te krijgen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2011 Je kunt via 'werkbalk snelle toegang aanpassen' > meer opdrachten > Kies opdrachten uit: Alle opdrachten > uit kijst kiezen: 'Stapsgewijze wizard Afdruk samenvoegen' een knop aan de werkbalk Snelle toegang toevoegen. Zo is de wizard altijd onder handbereik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2011 ja, gevonden, dank je wel. Die wizard is dus identiek met 2003. Ik zag allerlei kreten als "adresblok"passeren, maar dat hoeft dus niet.Dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2011 Graag gedaan! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen