Ga naar inhoud

Outllok profielen.


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn nieuwe laptop kocht ik met een trial versie van Office 2010 maar nu is die beeindig en heb ik mijn eigen versie Office 2007 geinstalleerd, daar werk ik prettiger mee maar nu komt outlook bij het opstarten met de volgende melding: Het e-mail proefiel is met een nieuwere versie van outlook gemaakt en daarin bevind zich info die niet compatibel is met uw versie van outlook enz.... met al oplossing dat ik in het configuratiescherm op post moet klikken vervolgens op profielen en dan op toevoegen maar in het configuratiescherm klan ik dit niet vinden maar waar moet ik het nu wel zoeken, weet iemand het en wil mij even helpemn want de melding blijft komen elke keer als ik outlook opstart. Alvast bedankt Rob
Link naar reactie
Rob, iemand anders heeft ook met ditzelfde probleem geworsteld. Lees dit eens door en dan vooral [b:727389f840]de laatste reactie[/b:727389f840]: [url]http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/461207-Outlook-2010-downgrade-naar-outlook-2007-met-opstart-popup[/url] Wel belangrijk: in de melding die je krijgt staat: "Klik in het configuratiescherm op Post vervolgens op profielen weergeven en tenslotte op toevoegen". Dit is een foutje van Microsoft. Bedoeld wordt niet 'Post', maar 'E-mail'. Zie je wel E-mail staan in het configuratiescherm?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...