Ga naar inhoud

Geluid bij PPS


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij het maken van een PPS-je kan geluid toegevoegd worden. Het rare feit doet zich nu voor dat deze muziek wel hoorbaar is bij het starten op de eigen PC maar na versturen per E-mail naar iemand anders dan is het geluid bij deze persoon afwezig en niet mee gekomen. M.a.w. het geluid is blijkbaar niet gekoppeld aan het PPS-bestand. Al gekeken bij EXTRA's bij het opslaan ed maar het lukt me helaas niet. Wie kan en wil mij hierbij helpen? Bij voorbaat mijn dank!! Corrie
Link naar reactie
Het antwoord van "Hans60" zou best eens de oplossing kunnen zijn en hiervoor mijn dank. (Dit klinkt echt beter dan "Kijken en Zeiken" waarvoor ik weinig waardering voor kan opbrengen.) Maar de vraag is dan hoe kan ik dit controleren/uitvoeren. Nu staat op de PPT de loudspeaker (wijst dit soms op een snelkoppeling?) en bovendien bij het starten van de presentatie begint hier op de PC wel de muziek te spelen en hoeft er niet op een eventueel aanwezige snelkoppeling geklikt te worden. Moet ik iets zoeken bij diaovergang waarbij eventueel extra applaus of een ander tussendoorgeluid te importeren is. Corrie
Link naar reactie
Hans60 bedoeld dat PowerPoint voor zichzelf een snelkoppeling heeft gemaakt. Dat gaat ongeveer zo: Start presentatie-->Geluid zoeken-->Geluid gevonden-->afspelen Maar nu gaat het zo: Start presentatie-->Geluid zoeken-->Geluid niet gevonden-->kan niet afspelen. Er wordt dus een link naar het bestand gemaakt zodat PP het kan terugvinden. Maar als het bestand er niet is...
Link naar reactie
Mijn probleen begint langzamerhand op een oplossing af te stomen. Het zit duidelijk in het onderbrengen (=samenvoegen) van het muziekfragment in de PPS-presentatie. Hier thuis kan ik bij het afspelen van de PPS (1500 Kb groot) ook de muziek (600 Kb groot) horen. De ontvanger van de PPS kan echter wel de presentatie zien maar hoort geen muziek. Hij kan wel de muziek horen als ik die separaat overstuur en hij de muziek en de presentatie bij elkaar in 1 map of gezamelijk bijv. op het bureaublad plaatst. Wie kan mij uitleggen hoe ik de "hechte" koppeling tussen de 2 samenstellende elementen tot stand kan brenen? Corrie
Link naar reactie
Kijk hier: http://office.microsoft.com/nl-nl/powerpoint-help/CH010195628.aspx en vooral ook hier: http://office.microsoft.com/nl-nl/powerpoint-help/mijn-geluid-wordt-niet-afgespeeld-HA010077717.aspx Voor jou geldt op die laatste pagina: lees vanaf "U hebt uw presentatie via e-mail verzonden en de geadresseerde geeft aan dat de geluiden niet kunnen worden afgespeeld." Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...