Ga naar inhoud

Back-UP iTunes-bibliotheek (iPhone / iPod met meerdere PC's)


anoniem

Aanbevolen berichten

In de nieuwe computertotaal staat op pagina 88 een snelstart om je iTunes bibliotheek te backuppen.... Hiervoor zou een programma van 15 dollar gekocht moeten worden, maar dit is helemaal niet nodig. iTunes is een redelijk rechtoe rechtaan programma dat maar 1 map gebruikt. Dat is de map iTunes die in My Music staat... Als je deze kopieert ben je van alle problemen af :-) Bijkomend voordeel is dat als je die map op een andere PC neerzet, dan iTunes opstart je ook op die PC je iPhone / iPod / iPad kunt syncen.... Niet meer verbonden met 1 PC. Het is dan wel zaak om die bibliotheken in Sync te houden. Ik doe dit met dropbox, maar er zijn meer goede methodes voor.... Grtz, Bas
Link naar reactie
[quote:636e2b2131="tomvdlee"]Ik heb geen Itunes maar ik hoorde een collega er laatst over dat als hij zijn bibliotheek op een andere PC gebruikte je een limiet hebt van maar 5 keer. Heb je op deze manier daar dan geen last van? En neemt hij ook je registratie van je Apps mee die je gekocht hebt (dus niet dat die na 5 keer herinstalleren vervallen?[/quote:636e2b2131] Ik doe dit op 3 PCs en heb 1 registratie in gebruik.... Dus.... maar het word aangepast door Apple naar 10 heb ik begrepen. Als je een PC niet meer gebruikt kun je altijd op unauthorize computer klikken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...