Ga naar inhoud

Zwart-witte blokjes door beeld


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb sinds een week een nieuwe computer, nu heb ik in spellen of gewoon in windows zwarte-witte blokjes die de hele tijd verspringen. Nu heb ik gelezen dat dit aan de bios kan liggen. Ik heb een ASUS P8H67 B3 rev 3.0 Nu probeer ik de bios te updaten via installer_asus_update_utility. Maar dan krijg ik de melding "sorry this apllication only supports asus motherboards" Ook via Asus smartdoctor krijg ik de melding "could not find graphics card information" Ik heb de video drivers en moederbord drivers er een paar keer af gegooit en weer erop. Ook heb ik zelfs windows opnieuw geinstaleerd. Maar niks lijkt te helpen. Ik heb als biosversie American Megetrends Inc. 2005, 27-6-2011 Computer prestatie-index geeft wel een 7,5. dus dat zou toch wel zeggen dat het goed zit ? hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen of waarin dit zit ? of welke driver ik wel moet instaleren ? (met eventuele link) Alvast dank!
Link naar reactie
Ik maak inderdaad gebruik van de ati 6850. Heb zojuist wel via de bios een rom kunnen inladen om van American Megetrends Inc. 1005, 27-6-2011 naar American Megetrends Inc. 1401, 9-9-2011 Maar zodra ik een laag spel als world of warcraft opende, opende hij gelijk met blokjes weer. En helaas ook nog in de gewone opgeving. Lijkt erop dat het helaas inderdaad in de videokaart zit. ga hem wel opsturen. Dank voor de snelle reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...