Ga naar inhoud

toetsenborshortcuts


anoniem

Aanbevolen berichten

Vroeger (toen alles beter was??) had ik het programma MemoKeysII anageschaft. Dit zeer handige progje stelde je in staat om met een Ftoets icm een letter bijv. een hele zin of een plaatje te laden. (vb <F1>+ <a> gaf mijn adres... Hleaas bestaat dit progje niet meer.... is er tegenwoordig een soortgelijk progje dat op Windows 7 (64bits) werkt?// wie helpt me om een heleboel typewerk te schelen
Link naar reactie
heren bedankt... Derk : de link die je doorgeeft is het programma dat ik dus al jarenlang naar tevredenheid gebruik, maar niet op W7 schijnt te werken. Bovendien bevat deze een "verdacht"file Gerben: ik heb het progje gedownload en geprobeerd. Het is zeer uitgebreid maar ik schijn toch steeds mbv muis de macro te starten... ik ga t nog ff langer proberen... het lijkt me dat dit helaas toch niet is wat ik zoek Dus wie helpt me aan een simpel progje waar ik mbv Functie toetsen icm letter een woord, hele zin, url of plaatje in een tekst kan voegen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...