Ga naar inhoud

Heeft iemand een Nep-Creditcard?


anoniem

Aanbevolen berichten

Stel nou, je bent 14 hè, en dan mag je geen creditcard. En stel nou, dat je gebruik wilt maken van Itunes zonder wat te kopen, om bijvoorbeeld alleen naar het Itunesfestival te kijken. En dan moet je dus een Itunes account hebben en daar heb je een creditcard voor nodig. Maar je bent 14 en mag dus geen creditcard. Hoe zorg je dan dat je tóch zo'n code die erop staat en een vervallingsdatum krijgt. (Ik weet trouwens wel dat je op een vage manier die het bij mij niet doet toch nog een Itunes account krijgt, maar het gaat mij erom dat ik sommige gratis dingen waar je na een tijdje geld voor moet betalen niet krijg omdat ik geen creditcard heb. Mij schiet net de Spotify Premium Trial voor 1 week binnen, want dan zou ik me na een week gewoon afmelden voor Spotify Premium.) Ik hoop dat jullie genoten hebben van het verhaal over het zielige jongetje zonder creditcard en alvast bedankt.
Link naar reactie
Tegenwoordig zijn er ook pre-paid creditcards te koop, onder meer bij de primera verkooppunten. Van de 3vcash.nl website: [quote:7efefe0831]u koopt met contant geld een 3V prepaid Visa card met een unieke activatiecode. U bepaalt zelf de hoogte van het bedrag. Met deze activatiecode kunt u vervolgens op de website 3Vcash.nl uw 3V Visa nummer ophalen en dan wereldwijd op internet betalen waar Visa wordt geaccepteerd.[/quote:7efefe0831]
Link naar reactie
Om een iTunes account te openen heb je helemaal geen creditcard nodig. Je installeert een gratis app, daarbij wordt gevraagd een account aan te maken, gaandeweg de aanmelding kun je aangeven dat je geen creditcard wilt koppelen aan dit account. Mocht je evengoed eens iets willen kopen dan kun je in de winkel (HEMA,Free Record Shop, Primera etc.) een kaartje kopen met tegoed voor je iTunes-account. Dit zet je op je account net zoals je dat met prepaid telefoonkaarten doet: je vult de code die onder de kraslaag zit in op site van iTunes en voila! je tegoed staat er op. We gaan hier dus niets doen met 'valse' creditcardgegevens.....
Link naar reactie
[quote:9a307e195b="thedjdoorn"]maar ik wil juist helemaal [b:9a307e195b]geen[/b:9a307e195b] geld betalen. ik wil het alleen gebruiken voor gratis dingen.[/b][/quote:9a307e195b] Creditcard is nu eenmaal een betaalmiddel ondanks dat Itunes schijnbaar het als identificatiebewijs hanteert. Nep-nummers gaan niet werken, daar zit het bij banken echt te goed voor dichtgetimmerd en dit zou bovendien een vorm van fraude zijn. Lijken me 2 opties: - Kaart lenen van pa - Zo'n 3V-visakaart, als ik op de website lees, betaal je voor een kaart van 20 euro tegoed 21 euro. Die 20 euro kan je uitgeven (bijna elke nl webwinkel accepteert creditcard) of je laat het voor 5 euro terugstorten naar je rekening als de kaart bijna verloopt. Dan heb je minimaal 1 en maximaal 6 euro kosten voor de komende jaren een creditcard-nr, lijkt me zelfs voor een 14-jarige geen onoverkomenlijk bedrag. :wink:
Link naar reactie
Niet helemaal. Die 3V kaart is drie tot bijna vier maanden geldig, afhankelijk van de verkoopdatum. "Een 3V prepaid Visa card kan gebruikt worden voor transacties voor het restant van de maand waarin deze werd aangeschaft en de driet volledige kalendermaanden daarna." Denk dat dit voor veel gevallen een prima tijdsbestek is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...