anoniem Geplaatst: 3 november 2011 Delen Geplaatst: 3 november 2011 Hallo, Toen ik vanmorgen mijn outlook opstartte kreeg ik een vreemde foutmelding. Namelijk deze: Kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. Kan het bestand C:\User\(gebruiker)\AppData\Local\Microsoft\Outlook\(naam).ost niet openen. WIE KAN MIJ HELPEN!? Groet, Jasper Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2011 als er op de opgegeven locatie nog gewoon de outlookbestanden staan, lijkt een herstel-operatie van office zelf voor de hand te liggen. ga configuratiescherm-programmaas, selecteer ms office en kies via rechtsklik de optie herstel (soms eerst wijzigen, en dan herstellen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2011 [quote:786babb418="derkdejong"]als er op de opgegeven locatie nog gewoon de outlookbestanden staan, lijkt een herstel-operatie van office zelf voor de hand te liggen. ga configuratiescherm-programmaas, selecteer ms office en kies via rechtsklik de optie herstel (soms eerst wijzigen, en dan herstellen)[/quote:786babb418] Bedankt voor uw reactie! De opgegeven locatiebestand staat er nog gewoon... Een herstel werk helaas niet... Andere oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2011 maak een veiligheidskopie van de outlookbestanden, en maak de betreffende map daarna leeg. wat gebeurt er nu als je outlook opstart? kun je de opgeslagen bestanden importeren? kan je evt een nieuwe account aanmaken? is je pc geheel gechecked met uptodate virusscanner en uptodate malwarebytes? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2011 Ik kom dat ook regelmatigtegen. Bij mij draaien 2 PC's in principe op hetzelfde bestand dat gesynchroniseerd wordt . Als ik op de laptop outlook open heb staan , wil de PC boven niets doen ondanks dat daar ook een kopie gewoon fysiek op die PC aanwezig is. Afsluiten op andere machine en t werkt weer. ook rebooten helpt meestal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen